• 28 SIE 24
    • 0
    ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/08/2024

    ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/08/2024

    ZAPYTANIE OFERTOWE
    nr 1/08/2024

    Przedmiotem zapytania ofertowego jest sprzedaż i dostawa towaru – monitora o specyfikacji niżej  określonej.

    1. ZAMAWIAJĄCY :
    „NASZE ZDROWIE” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Wejherowska 19, 84-217 Szemud wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000179576 NIP 5881965957, REGON 192073731

    2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA :
    Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zasady określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie jest na zasadach konkurencyjności.

    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    A. Opis:

    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego (lub innegowskazanego przez niego miejsca na terenie gminy Szemud w powiecie wejherowskim jednego monitora do pracy biurowej, posiadającego co najmniej następujące cechy:
    a. monitor wielkoformatowy o przekątnej ekranu co najmniej 42,5 cale i rozdzielczości 4K (3840 x 2160 pikseli), przy czym rozmiar widocznego ekranu winien być nie mniejszy niż 941.2 x 529.4 mm;
    b. wbudowane głośniki, wbudowane złącza USB typ C, port LAN, HDMI oraz DisplayPort;
    c. czas reakcji: 5 ms (szarość do szarości), jasność: 350 cd/m²;
    d. Tryb sRGB (odwzorowanie kolorów);
    e. energooszczędność;
    f. gwarancja producenta.

    2. Termin dostarczenia towaru: nie później niż do dnia 23,09,2024

    B. Dodatkowe warunki:
    1. Sprzedaż monitora zgodnego ze specyfikacją zamówienia na podstawie faktury, termin płatności nie mniej niż 14 dni od dnia doręczenia faktury.
    2. Dostawa towaru do siedziby Zamawiającego (lub innego wskazanego przez niego miejsca na terenie gminy Szemud w powiecie wejherowskim), w opakowaniu chroniącym zawartość przesyłki, z adnotacją wskazującą na ostrożne obchodzenie się z nią, za pośrednictwem renomowanej formy kurierskiej.

    4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
    Kryteria wyboru oferty:
    CENA – kryterium ceny brutto za łączną wartość zamawianego monitora i dostawę – jednej sztuki – 80 % oceny końcowej oferty
    ENERGOOSZCZĘDNOŚĆ – kryterium energooszczędności (typowy pobór prądu) – 10% oceny końcowej oferty
    GWARANCJA PRODUCENTA – kryterium długości okresu gwarancji – 10% oceny końcowej oferty

    5. ZNACZENIE I OPIS OCENY POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OFERTY:

      •  Cena oferty powinna być przedstawiona w odniesieniu do całości zamówienia i obejmować wszelkie koszty (w tym koszt dostawy) oraz przedstawiać cenę jednostkową za jedną sztukę;
      • Cena winna być przedstawiona w wartości brutto = cena netto + podatek VAT (w stawce obowiązującej w chwili wystawienia faktury);
      • Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny brutto przedstawionej przez Wykonawców, nie podlegających odrzuceniu;
      • oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną możliwą ilość punktów w danym kryterium;
      • walutą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą będzie Polski Nowy Złoty (PLN);
      • Kryterium energooszczędności badane będzie poprzez wskazanie przez Wykonawcę typowego poboru prądu w wartości W (wat);
      • Kryterium gwarancji producenta będzie badane poprzez ocenę długości okresu gwarancji.

     

    Poniższa tabela prezentuje sposób oceny złożonych ofert:

    Wybrana zostanie oferta, która zdobędzie najwięcej punktów. W przypadku takie samej liczby punktów, decydować będzie ilość punktów otrzymanych za kryterium ceny – oferta z najniższą ceną wygrywa.

    6. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
    a. Oferty należy składać w terminie 21 dni od daty upublicznienia zapytania ofertowego lub od dnia doręczenia oferentowi zapytania.
    b. Oferty należy składać za pośrednictwem poczty e-mail, na adres: hp@3net.pl

    7. ZAKAZ UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
    Zamawiający informuje, że zakaz udział w niniejszym postepowaniu mają podmioty lub osoby powiązane z Zamawiającym, osobami wchodzącymi w skład Zarządu Zamawiającego jak również pracownikami Zamawiającego, osobowo bądź kapitałowo, co oznacza:

    a. Uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    b. Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
    c. Pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika;
    d. Pozostawanie w związku małżeńskim lub konkubenckim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

    8. PRZEWIDYWANIA W ZAKRESIE ZMIANY WARUNKÓW ISTOTNYCH (ESSENTIALIA NEGOTII)
    UMOWY.

    Zamawiający nie przewiduje zmiany takich warunków umowy.

    9. INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH PODOBNYCH DO PRZEDMIOTOWEGO W OKRESIE 3 LAT OD ZAWARCIA UMOWY.
    Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia podobnego, na inne projekty realizowane przez Zamawiającego. Jednakże, w takim przypadku zostanie przeprowadzone ponowne postępowanie w trybie zapytania ofertowego.

    10. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM.
    Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Zdzisław Pietkun, e-mail: hp@3net.pl , tel. 603 790 456.

    11. ZAWARTOŚĆ OFERTY.
    Zamawiający nie przewiduje wzoru oferty – Oferent sam musi sporządzić ofertę, która będzie zawierała m.in.:
    a. Cenę brutto wartości zamówienia.
    b. Przewidywany typowy pobór prądu.
    c. Okres gwarancji producenta.

    12. UWAGI KOŃCOWE.
    a. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
    b. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
    c. Ostateczny wybór oferentów, z którym nastąpi podpisanie umowy, nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji, zgodnie z procedurą wyboru opisaną powyżej.
    d. Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 k.c.
    e. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
    f. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy
    dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swej ofercie.
    g. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
    h. Zamawiający może zwrócić się do Oferenta o wyjaśnienie treści oferty lub dokumentów wymaganych od Oferenta.
    i. Oferenci, których oferta zostanie wybrana, zostaną poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie.
    j. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

    Szemud, dnia 28 sierpnia 2024 r.